TRANSPORTURI & LOGISTICĂ
România ajunge la 1.000 de kilometri de drum rapid în 2023 şi poate inaugura între 78 şi 110 kilometri
♦ Proiectele de infrastructură accelerează puternic în 2023 pe măsură ce fondurile europene impun un grafic clar al realizărilor lucrărilor ♦ Dacă în 2022 s-au livrat 13 kilometri...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Cum stă Primăria Bucureşti şi sectoarele la absorbţia de fonduri europene: doar 3 din 10 euro programaţi în ultimii patru ani au fost cheltuiţi. În total, s-a ratat cheltuirea a 8,5 miliarde euro în Bucureşti
- Exclusiv ZF Corporate Radu Dinescu, UNTRR: Dezvoltarea infrastructurii şi accesul total în spaţiul Schengen ar creşte eficienţa companiilor de transport, generând în paralel atragerea de noi investiţii şi dezvoltarea economiei
- Cum vrea Cristian Rusu să relanseze Rus Savitar, grup pe care l-a răscumpărat de la Greenbridge: Vrem să aducem compania pe break-even. Începem să reconstruim cu 200 de oameni
- Victor Căpitanu, One United: „Dacia“ şi „Ikea“ sunt tipul de apartamente pentru care există cerere acum în piaţă, de aceea dezvoltăm One Lake District, One Cotroceni şi am cumpărat fosta platformă Rocar
- Business sportiv. Undă verde pentru arena de 165 milioane de euro de la Timişoara: guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici ai noulului stadion