Victor Iancu, partener asociat, business design &transformation KPMG: Elementele principale în relaţia cu consumatorul sunt integritatea, capacitatea de-a rezolva problemele clientului şi modul în care setăm aşteptările clientului

Aspectul ce ţine de design, de formă, este clar primul lucru pe care clientul îl vede, dar apoi un brand care scorează foarte bine din perspectiva designului trebuie să susţină şi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.