Adrian Sandu, ACAROM: Menţinerea României în afara Schengen costă atât economia locală, cât şi economia vest-europeană pentru că noi livrăm de aici componente
Orice întârziere şi timp suplimentar de aşteptare sunt cuantificate în bani şi calculate atunci când un investitor alege un nou sit pentru o investiţie în producţie, a explicat Adrian...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Prima victorie a velorevoluţiei franceze: în centrul Parisului, bicicletele devansează maşinile ca mijloc de transport. Guvernul pune la bătaie 55 milioane euro pentru creşterea producţiei locale de biciclete
- Aeroport modernizat, fără curse: Aeroportul Tulcea, poarta de intrare în Delta Dunării, la final cu investiţia de 180 mil. lei în modernizare, dar cu zero zboruri: „Războiul de la graniţă ţine departe operatorii. Din septembrie am putea avea curse charte
- Atenţie, şoferi: Restricţii de circulaţie cu ocazia sărbătorilor pascale
- Primăria Sectorului 4 lansează licitaţia pentru proiectarea şi execuţia magistralei M4 de metrou, tronsonul dintre Gara de Nord şi Gara Progresul
- Exclusiv ZF Corporate Radu Dinescu, UNTRR: Dezvoltarea infrastructurii şi accesul total în spaţiul Schengen ar creşte eficienţa companiilor de transport, generând în paralel atragerea de noi investiţii şi dezvoltarea economiei