Cum a ajuns Blue Air, cel mai mare business antreprenorial din transporturi, în situaţia de a-şi anula toate zborurile de la o oră la alta, măsură ce a afectat 54.000 de pasageri
Blue Air, cel mai puternic brand antreprenorial românesc din aviaţie şi a doua cea mai mare companie aeriană după numărul de pasageri pe piaţa locală, şi-a lăsat pasagerii în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Aquila finalizează a doua tranzacţie de anul acesta, cea a Parmafood
- Prima victorie a velorevoluţiei franceze: în centrul Parisului, bicicletele devansează maşinile ca mijloc de transport. Guvernul pune la bătaie 55 milioane euro pentru creşterea producţiei locale de biciclete
- Aeroport modernizat, fără curse: Aeroportul Tulcea, poarta de intrare în Delta Dunării, la final cu investiţia de 180 mil. lei în modernizare, dar cu zero zboruri: „Războiul de la graniţă ţine departe operatorii. Din septembrie am putea avea curse charte
- Atenţie, şoferi: Restricţii de circulaţie cu ocazia sărbătorilor pascale
- Bursă. Compania de distribuţie şi logistică Aquila a finalizat achiziţia Parmafood, a doua tranzacţie din 2024