ZF Agropower. Din culisele marketingului unui producător de mezeluri. Caroli: Costurile pentru a aduce un produs nou pe piaţă sunt de minimum câteva sute de mii de euro
Ana Maria Băjan, director de maketing al companiei Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa mezelurilor din România, cu o cifră de afaceri de 500 mil. lei,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Principalii furnizori de echipamente RVM din SGR
- Interviu. Cine este Alin Zamfira, antreprenorul care a preluat 40% din Abatorul Periş şi care pariază pe o creştere de cel puţin 50% a cifrei de afaceri
- ZF Agropower. Ionuţ Vochin, preşedinte, Cooperativa Argedava Novaci: Fără investiţii în tehnologie, educaţie şi cercetare în agricultură vom fi contribuitori la bugetele altora
- Reapariţia gripei aviare scumpeşte ouăle din nou
- Mix-Markt din Germania ar putea deschide primele unităţi din Serbia pe 29 aprilie