Lockdownul de anul trecut se vede în cifre acum: consumul a crescut în aprilie 2021 cu 43%, un nivel maxim istoric, mai mult decât dublu decât în orice altă lună

Spre comparaţie, în aprilie 2020, cifra de afaceri în comerţul cu amănuntul, cel mai important indicator pentru consum, scădea cu aproape 20%. Consumul a crescut precum Făt-Frumos în...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.