2Performant: Românii cheltuie mai mult pe cumpărăturile online şi preferă mobilul pentru achiziţii. În primele patru luni, valoarea medie a coşului de cumpărături a crescut cu 9,2%, la aproape 50 de euro

Compania de tehnologie 2Performant, listată pe piaţa AeRO a BVB (simbol 2P), estimează că românii au cheltuit pentru o comandă online efectuată în perioada ianuarie-aprilie, cu 9,2% mai...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.