Antoine Brun, P&G: Businessul a crescut în 2020, dar cu un ritm mai redus decât în anii anteriori. Produsele premium au avut cea mai bună evoluţie

Antoine Brun, managing director South Eastern Europe at Procter & Gamble, spune că pandemia a avut un impact diferit asupra categoriilor din piaţa de bunuri FMCG. Pentru că oamenii nu au...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.