Videoconferinţa ZF BT Agropower 2021: Agricultura în 2020 şi premise pentru 2021. Cum ar fi arătat anul agricol 2020 cu un milion de hectare irigate: producţia de cereale ar fi fost mai mare cu 30-35% faţă de un an normal, iar românii ar fi avut un avantaj competitiv în piaţă
Dacă în anul agricol 2020, unul dintre cei mai secetoşi de până acum, România ar fi avut un milion de hectare irigate şi nu irigabile, producţia de cereale, principala cultură vegetală,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Agropower. Ionuţ Vochin, preşedinte, Cooperativa Argedava Novaci: Fără investiţii în tehnologie, educaţie şi cercetare în agricultură vom fi contribuitori la bugetele altora
- ZF Agropower. Costul coşului de Paşte a crescut cu 10%. Clienţii au găsit o alternativă la tradiţionalul miel întreg: cumpără drob la bucată, pulpă sau cotlet de berbecuţ
- ZF Agropower. George Bădescu, director executiv, AMRCR: Există premise şi tendinţe de creştere a producţiei interne de alimente. Stabilirea unor priorităţi de producţie într-un mediu foarte concurenţial ar ajuta sectorul
- ZF Agropower. George Safir, director general, grupul Safir, producător de carne din Vaslui: Suntem foarte mulţi producători pe piaţă, cu o putere foarte mică. Trebuie să găsim modalităţi să avem o putere de negociere mai mare şi să creştem, cum a găsit Ol
- ZF Agropower. Nicu Aurel Bumb, directorul fabricii care produce Telemea de Ibăneşti: E greu să vinzi în Europa pentru că laptele românesc este foarte scump. Vrem să ne certificăm la nivel mondial