ANALIZĂ

Una din zece rame de ochelari vândute în România este Dior sau Ray-Ban, pe o piaţă de 1,4 mld. lei, dar care se restrânge în pandemie

♦ Dacă situaţia pandemică se va rezolva până la sfârşitul anului, piaţa de ochelari va înregistra o creştere în 2021 ♦ Românii au cheltuit în 2019 circa 636 milioane lei...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.