Matei, Luca, Gigi şi Petru, unii dintre cei mai mari jucători de pe piaţa covrigilor, au 200 de magazine şi afaceri de peste 230 milioane de lei. La nivel naţional, sunt înregistrate peste 4.000 de covrigării

♦  În ultimul deceniu covrigăriile au devenit destinaţia zilnică pentru mic dejun pentru tot mai mulţi români, motiv pentru care şi numărul acestor unităţi a crescut puternic...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.