El Beltagy, director consumer business, Vodafone: Criza nu se va încheia şi vom reveni la normal; multe dintre noile obiceiuri de consum se vor păstra pe termen lung. „În materie de digitalizare ne concentrăm acum pe lucrurile de bază: pot clienţii să-şi reîncarce rapid cartela sau să-şi achite facturile? Ne-am uitat la toate procesele pentru a face lucrurile mai simple şi mai rapide“

Vodafone, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţii şi mobile de pe piaţa locală, cu afaceri anuale de aproximativ un miliard de euro şi 10 milioane de clienţi şi care...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.