Marii benzinari intră pe terenul de joacă al cafenelelor şi supermarketurilor într-o lume unde graniţele dintre industrii devin tot mai difuze

Lanţul de benzinării Mol a lansat în urmă cu circa patru ani conceptul Fresh Corner, care pune accentul pe oferta gastro şi de cafea. OMV are şi el brandul Viva pe acelaşi segment, pe...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.