Cu paşi repezi către primul miliard de lei. Pepco din Polonia, retailer cu preţuri mici, şi-a majorat businessul cu 35% în 2018, la 900 mil. lei, şi atacă poziţia brandului H&M pe podiumul modei româneşti

Retailerul cu preţuri mici Pepco din Polonia şi-a majorat în 2018 businessul cu circa 35% până la aproape 900 mil. lei. Faţă de 2016 spre exemplu, cifra de afaceri este mai mult decât...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.