Ioana Streza şi Alex Burlacu, doi antreprenori care schimbă felul în care cuplurile zic DA: Tinerii nu vor doar să bifeze achiziţionarea verighetelor, ci vor bijuterii care îi reprezintă

Inelele de logodnă şi verighetele, deşi simbolizează cel mai complex sen­ti­ment, au avut ani buni în care mai toa­te arătau la fel, scrie revista După Afaceri Premium, suplimentul de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.