Cristian Roşu, vicepreşedintele ASF pe asigurări, atrage atenţia: „Putem imagina o multitudine de produse, inovaţii, dar cât timp clientul nu este consiliat corespunzător ante şi postvânzare, piaţa nu se dezvoltă“

Companiile de asigurări trebuie să se con­cen­treze în primul rând pe modul în care îşi tratează cli­enţii atât la vânzarea poliţei de asigurare, cât şi în momentul în care are...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.