Daniela Costache, Mondelez: Consumatorul începe să caute valoarea adăugată a unui produs. Este extrem de importantă comunicarea în magazine

„Dacă în trecut consu­ma­torul punea în coş un singur pa­chet de biscuiţi, acum a de­venit o obiş­nuinţă să cum­pere două sau mai multe pro­duse pentru a le consuma în...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.