ANALIZĂ
Dominaţia brandurilor româneşti pe piaţa ceaiului, de 90 de milioane de lei anual. Fares, Plafar şi Vedda, o marcă a unui producător din Buzău, sunt peste brandul Lipton al Unilever
Piaţa ceaiurilor din România a ajuns la aproape 90 de milioane de lei în 2017, în creştere cu 6% faţă de anul anterior, arată datele oferite de compania de cercetare e piaţă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mihai Panfil, fondator, Origo: Nu am vrut să am un lanţ de cafenele, ci parteneriate prin prăjitoria noastră. Livrăm cafea în peste 150 de localuri
- Conferinţa ZF IMM’24. Echilibrul IMMperfect: pot profita micile afaceri de oportunităţi pentru a reduce riscurile? „Spiritul antreprenorial este mare în România, dar ar trebui să avem un mediu de afaceri mai uşor, să existe un dialog între toate părţile
- Analiză Analiză ZF. Cum se vede inflaţia în sectorul brânzeturilor: în retail, consumul a scăzut anul trecut cu 6% faţă de 2021, în timp ce valoric piaţa a crescut cu 23%
- ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank. Cine este Mihai Panfil, omul care a deschis piaţa cafelei de specialitate în România, şi care este povestea Origo?
- Iaşi te inspiră! Un proiect ZF/BT. Remus Deleanu, preşedintele directoratului Cotnari: Faptul că producem doar vinuri din soiuri româneşti poate fi simultan un avantaj şi o barieră la export