Conferinţa ZF Branduri româneşti, Iaşi. Patricia Fiterman, CEO al Fiterman Pharma: „Construirea unui brand nu se opreşte niciodată, la fel precum creşterea unui copil“

Un brand puternic se construieşte în timp, iar efortul pentru dezvoltarea brandului în cazul unui produs este asemănător cu creşterea unui copil, susţine Patricia Fiterman, CEO al...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.