De ce mor chioşcurile. Cătălina Aldea, Aldea Consulting Vision: „Comerţul tradiţional se face ca acum 15 ani. Specializarea şi franciza sunt oportunităţile de dezvoltare“

Comerţul tradiţional, care numără circa 75.000 de magazine, pierde anual câteva mii de unităţi deoarece antreprenorii nu reuşesc să îşi adapteze mentalitatea şi modelul de business la...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.