Antreprenori locali

Priorităţile Farmec Cluj sunt online-ul şi magazine proprii, de brand. În 2017 valoarea medie a bonului de cumpărături a fost dublă faţă de 2016

Producătorul de cosmetice Farmec din judeţul Cluj pariază în acest an pe extinderea reţelei proprii de magazine, pe dezvoltarea online-ului şi pe lansarea de noi produse, strategie ce ar...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.