ZF Live. Cătălin Vasile, ING Bank: Calitatea serviciilor din România a crescut, dar percepţia clienţilor este diferită. „Rapiditatea cu care se răspunde la un apel reprezintă un indicator al îmbunătăţirii calităţii serviciilor.“

Companiile de pe plan local şi-au îmbunătăţit semnificativ serviciile oferite clienţilor în ultimii ani, însă acest lucru nu se resimte în percepţia generală a populaţiei, a spus...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.