Ariel, Tide, Dero şi Persil „curăţă“ circa 85% din piaţa detergenţilor. Românii cheltuiesc circa 285 de milioane de euro pe an pe detergent

Vânzările de detergent din Româ­nia se află pe un trend uşor ascendent încă din 2011, ajungând la circa 285 mil. euro anul trecut, potrivit datelor oferite de compania de cerce­ta­re...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.