ANALIZĂ

Brandurile Ariel, Tide, Dero şi Persil „curăţă“ circa 85% din piaţa de 285 mil. euro de detergent

Românii cheltuie circa 285 de milioane de euro pe an pe detergent, piaţa fiind pe un trend uşor ascendent încă din 2011. Faţă de minimul din 2010 vânzările locale de detergent au avansat...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.