Miroslav Majoros, CEO al Telekom România: Eu nu mă plâng de preţuri sau de marjele de profit de pe piaţă pentru că nu le pot schimba, dar acţionarii se pot gândi la măsuri care să determine îmbunătăţirea eficienţei

Consolidarea pieţei de comunicaţii din România este „doar o chestiune de timp”, spune Miroslav Majoros, care se declară pe de altă parte „bucuros că Telekom nu este acum subiectul...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.