Cel mai puternic grup de francize din modă mizează pe afaceri de 65 mil. euro din 100 de magazine sub 10 branduri
Sachin Arora, acţionar Peeraj Group: „Am ales să mă dezvolt în franciză pentru că este mai uşor, mergi cu un model de business stabil, testat şi cu un brand deja cunoscut de consumator.”
Grupul de modă Peeraj, cel mai important grup de francize din România pe segmentul de modă, are un portofoliu format din mai mult de zece branduri cu un total de circa 100 de magazine, prag...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Tensiunea creşte între RetuRO, administratorul SGR, şi industria HoReCa. „RetuRO răspunde la două săptămâni. Când trebuie să cerem ridicarea sacilor, se complică situaţia“
- JYSK deschide magazin la Sinaia şi ajunge la 141 de unităţi pe piaţa locală
- Antreprenorul Nicolae Arghir din Brăila a ajuns la afaceri de peste 73 mil. euro în 2023 cu traderul de cereale Ezean Grain
- Grafic: Principalii furnizori de echipamente RVM din SGR
- Interviu. Cine este Alin Zamfira, antreprenorul care a preluat 40% din Abatorul Periş şi care pariază pe o creştere de cel puţin 50% a cifrei de afaceri