ANALIZĂ

Ce retaileri ar mai putea veni în România şi de ce? Cei doi discounteri prezenţi în piaţă au mâncat doar 5,7% din comerţul alimentar. În Germania nouă reţele au 30% din vânzări

În România sunt prezente pe format de discount doar două reţele – Penny Market şi Lidl – care au cumulat afaceri de sub 2 mld. euro şi o cotă de piaţă de 5,7%, arată datele...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.