O comparaţie în România, Polonia şi Germania: Românii cumpără cafea şi snackuri de 14 mil. euro de la automate. Nemţii îşi iau ţigări, blugi şi creme de 2,2 mld. euro

♦ Românii lasă 14 mil. euro la automate pe cafea, snackuri şi sucuri. O treime din bani merg pe cafea ♦ Prin comparaţie, în Polonia piaţa este de trei ori mai mare, iar cei mai...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.