VIDEO ZF Live. Tamás Erni, CEO Loxon: Dacă un client foloseşte serviciul de mobile banking, banca poate obţine informaţii despre tot ce face clientul cu telefonul mobil. „Cu ajutorul big data, băncile pot şti şi mai multe despre clienţi. Putem avea acces la Facebookul clientului, ce-i place, ce urmăreşte, de ce este interesat.“

Băncile, inclusiv cele din România, îşi adap­tea­ză scoringul de la an la an, în funcţie de con­diţiile din piaţă şi de clienţi. Orice schimbare în peisajul din piaţă trebuie...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.