O piaţă care creşte: Cei mai mari zece operatori de call-centere au avut afaceri de 900 mil. lei şi 10.000 de angajaţi în 2016

Cele mai mari zece companii cu activităţi de call-center au generat anul trecut venituri cumulate de aproape 900 de milioane de lei (peste 196 mil. euro) şi au împreună circa 10.000 de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.