Japonezii, noii proprietari ai Ursus, văd cele 11 fabrici din Europa de Est ca o rampă de lansare în industria mondială a berii: „Vom extinde brandurile premium locale pe pieţele internaţionale. Vom fi un jucător competitiv“

Paolo Lanzarotti, CEO  al Asahi Breweries Europe, orga­nizaţie care include activele achiziţionate de grupul Japonez Asahi în regiune, spune că pe piaţa româ­nească mai există...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.