Lanţul Belladonna repoziţionează 26 de farmacii sub un brand low-cost. „Vrem să ajungem la segmentul de clienţi pentru care preţul este factorul principal în achiziţie.“

Lanţul de farmacii Belladonna, controlat de antre­prenorii români Florin şi Alina-Nicoleta Gheorghiţă, a repoziţionat 11 farmacii din propria reţea sub un nou brand „low-cost“ lansat,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.