Grupul eMag şi-a bugetat afaceri de peste 4 miliarde de lei în 2017, plus 25%. " Categoria de fashion va creşte foarte mult."

Grupul eMAG, care operează magazinul online cu acelaşi nume şi care include şi retailerii online Fashion Days şi PC Garage şi compania de marketing digital Conversion Marketing, ţinteşte...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.