Românii au cumpărat cu 51% mai multe pachete turistice ale TUI în primul trimestru, destinaţiile preferate fiind România, Grecia şi Spania

  Vânzările de pachete turistice ale reţelelor TUI TravelCenter şi Eurolines s-au majorat în primul trimestru al anului cu 51% faţă de perioada similară din 2016, cele mai...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.