Miroslav Majoros, CEO Telekom România: Vom fi mai flexibili în ofertele comerciale şi ne vom uita mai atent la profit. "Vom continua să ne uităm la metode de reducere a costurilor şi în special la canalele de vanzare."

Pachetele de servicii convergente fix-mobil MagentaOne lansate în 2014 odată cu transformarea Cosmote şi Romtelecom în Telekom vor fi relansate în acest an pentru a permite grupului să...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.