Profi are în portofoliu 450 de mărci private. Cele mai vândute articole: uleiurile, produsele de menaj şi hârtia igienică

Lanţul de supermarketuri Profi, prezent pe piaţa locală cu peste 500 de magazine, are în portofoliu peste 450 de produse marcă proprie. În total, mărcile proprii reprezintă circa 14% din...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.