Metro Cash & Carry: Cel mai bine vândut produs marcă privată este uleiul Aro
Alimentele de bază, lactatele şi conservele sunt categoriile de produse unde mărcile private ale grupului Metro Cash & Carry România au cea mai puternică poziţie în lupta cu brandurile...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Evoluţia importurilor şi exporturilor principalelor categorii de alimente
- Rudolf Vizental, ROCA Investments: Acest proiect de private equity este precum un maraton, totul se acumulează
- ZF Investiţi în România! Producătorul de lactate Artesana vrea peste 6 mil. euro prin Programul de Tranziţie Justă pentru o fabrică de brânzeturi în judeţul Galaţi
- BVB dă startul unei noi ediţii a programului dedicat companiilor antreprenoriale locale şi viitorilor emitenţi, care devine “BVB Arena” începând din acest an
- Urmează ZF/iBanFirst Regional Business Summit, 24 aprilie, de la 09:00, pe zf.ro. De la prezenţă regională la prezenţă mondială: cum se pot extinde companiile din Europa Centrală şi de Est la nivel mondial