În culisele operaţiunilor celui mai mare retailer online de fashion din România, Fashion Days. Cum să convingi sute de mii de clienţi să cumpere haine pe care le văd doar pe ecranul mobilului
În businessul online de fashion, în care clientul interacţionează cu produsele de la distanţă, de pe ecranul laptopului, telefonului sau al tabletei, pozele trebuie să fie atât de bune...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- România este într-un moment foarte prielnic pentru dezvoltarea de centre de date noi, având proiecte foarte mari de energie verde susţinute de stat ori cu fonduri europene. E nevoie de un plan de a atrage aceste investiţii
- Profitul net al MHP Consulting din Cluj-Napoca, parte din grupul Porsche, a crescut cu 64,6% în 2024, ajungând la 17,1 mil. lei
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 7 mai 2025
- Aplicaţia zilei: AI Search with Sources
- UNICORNUL DE LA PAGINA 11: Spendesk