ZF Digital Summit 2016
Bogdan Bucurei, marketing director UPC România: Clientul este cel care decide între ofertă de preţ simplă sau una prin care i se oferă valoare
Clienţii români preferă conţinutul pe toate tipurile de ecran şi sunt dispuşi să plătească pentru un pachet de servicii premium pe care nu le-ar cumpăra separat, a spus Bogdan...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Analiză „Made in România“, lider de piaţă
- Exclusiv ZF Corporate IT&C. IT-ul, motorul care dă forţă economiei româneşti
- Fintech-ul polonez XTB anunţă că România se află pe locul 4 după creşterea numărului de clienţi şi locul 6 după mărime, din cele 20 de pieţe pe care activează platforma de investiţii
- Cosmin Spineanu, Manager Vânzări Corporate, iSTYLE România: Începem să vedem o reîntoarcere la birouri. Dacă în anii trecuţi se solicita livrarea comenzilor către adresele angajaţilor, acum se solicită livrarea la sediul companiilor
- Mihai Găvan, TotalSoft: studiile arată că folosirea AI poate creşte productivitatea şi că o nouă tehnologie aduce cu sine noi joburi