Interviu exclusiv ZF. Cristina Bălan, 38 de ani:
Cristina Bălan, inginerul din echipa care a proiectat Tesla Model S: „Am decis să emigrez în Canada în anul trei de facultate, voiam să revoluţionez industria auto“
Cristina Bălan face parte din generaţia inginerilor români care au decis să plece din România pentru a urma o carieră, în condiţiile în care în anii de atunci, începutul anilor 2000,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Marii câştigători ai războiului din Ucraina: Patru companii portuare, Socep, TTS, Comvex şi Romnav, şi-au majorat capitalizarea de la 200 de milioane de euro la 800 de milioane de euro în doi ani. Cine sunt acţionarii companiilor care controlează activita
- ZF/First Bank Lecţii de Business. Marius Ştefan, Autonom: Oportunităţile vin din muncă. Dacă stai în birou şi aştepţi ca cineva să îţi propună business, vei vedea că de fiecare dată când bate cineva la uşă, încearcă să-ţi ia banii, nu să ţi-i ofere
- Asigurătorii sunt împotriva eliminării despăgubirilor cash la RCA. ZF Live Mădălin Roşu, preşedintele BAAR: Dacă cineva are o daună, are două variante, să încaseze banii în contul propriu sau să repare vehiculul într-un service autorizat. Propunerea care
- Miliardarul Daniel Kretinksy vrea să pună mâna pe Royal Mail din UK
- ZF Live. Oana Neneciu, Ecopolis: „Depăşim valorile maxime admise pentru protejarea sănătăţii umane în Bucureşti. Trebuie să reducem viteza în zonele rezidenţiale, preferabil chiar în tot oraşul“