INTERVIU

Şeful brandurilor KVL by Kenvelo, Lee Cooper şi Timeout: „Se simte o efervescenţă a economiei şi un optimism al consumatorilor. Centrele urbane mici încep să crească“

După numărul de magazine şi cifra de afaceri de anul trecut a companiei, grupul format din cele trei branduri este unul dintre cei mai impor­tanţi jucători de pe piaţa de modă de circa 15...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.