Marile reţele atacă dur legea care le cere magazinelor ca 51% din alimente să fie „made in Romania“: Preţurile la raft vor creşte, unele reţele ar putea pleca
„Producătorii au libertatea de a-şi dezvolta propriile reţele de magazine, au libertatea să cumpere terenuri, să investească în spaţii de depozitare. Este uşor să fii vocal ca...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Care sunt cei zece unicorni locali sau cele mai valoroase zece companii antreprenoriale româneşti? Împreună, sunt evaluate la 30 de miliarde de euro
- Factura pierderilor a ajuns la scadenţă: grupul arab Al Dahra, care deţine Agricost, ar putea ieşi din tradingul de cereale din România după trei ani fără profit
- Agricultura pierde din cursa salarizării? Un angajat din acest domeniu primeşte cu 1.000 lei mai puţini bani decât media economiei
- Analiză Analiză ZF. Care sunt cele mai valoroase 25 de companii antreprenoriale româneşti? Fiecare e „unicorn“ în lei, evaluările pornesc de la 1,2 mld. lei şi urcă la peste 30 mld. lei, acesta fiind pragul de intrare în top 3
- Afaceri de la Zero. Cum se simte Crăciunul între zeci de colecţii semnate de creatori şi designeri români în magazinul AlbAlb al Cristinei Olteanu: „Ne-am dorit să oferim cele mai bune decoraţiuni de Crăciun făcute de creatori români“