Expansiunea lanţurilor de hipermarketuri a compensat închiderile de chioşcuri:
Suprafaţa magazinelor alimentare a crescut cu 20% după 2008
Suprafaţa de comerţ alimentar din România a crescut în perioada 2008-2015 cu puţin peste 20%, până la 233 mp la 1.000 de locuitori. Suprafaţa a fost calculată ca o sumă între...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Sergiu Manea, CEO al BCR: Am dezvoltat o aplicaţie care să ajute antreprenorii să găsească programele de finanţare care li se potrivesc. Silviu Tamaş, senior enterprise architect, OceanoBe, care a dezvoltat George SmartEU: Lucrăm să integrăm noi funcţiona
- Grafic: Evoluţia vânzărilor de brânzeturi
- Grafic: Cum se împarte piaţa de brânzeturi în funcţie de categorii (pondere valoare, 2023
- Analiză Analiză ZF. Produsele fără gluten, o nişă pe care pariază tot mai mulţi antreprenori: „Este loc de creştere, este nevoie de cât mai multe locaţii ca oamenii să iasă şi să socializeze căci asta este cea mai mare problemă“
- Constructorul sibian CON-A Operations şi-a dublat profitul în 2023, ajungând la 55,6 mil. lei, şi afaceri de peste 772 mil. lei