Comerţul tradiţional din România a pierdut doar anul trecut circa 1.800 de chioşcuri şi un business de 250 mil. euro

România mai avea la finalul anului trecut dora 53.350 de chioşcuri, magazine mici şi alimentare, respectiv jucători ai comerţului modern, după ce doar în 2015 au tras obloanele circa 1.800...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.