Comerţul tradiţional din România a pierdut doar anul trecut circa 1.800 de chioşcuri şi un business de 250 mil. euro
România mai avea la finalul anului trecut dora 53.350 de chioşcuri, magazine mici şi alimentare, respectiv jucători ai comerţului modern, după ce doar în 2015 au tras obloanele circa 1.800...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Sergiu Manea, CEO al BCR: Am dezvoltat o aplicaţie care să ajute antreprenorii să găsească programele de finanţare care li se potrivesc. Silviu Tamaş, senior enterprise architect, OceanoBe, care a dezvoltat George SmartEU: Lucrăm să integrăm noi funcţiona
- Grafic: Evoluţia vânzărilor de brânzeturi
- Grafic: Cum se împarte piaţa de brânzeturi în funcţie de categorii (pondere valoare, 2023
- Analiză Analiză ZF. Produsele fără gluten, o nişă pe care pariază tot mai mulţi antreprenori: „Este loc de creştere, este nevoie de cât mai multe locaţii ca oamenii să iasă şi să socializeze căci asta este cea mai mare problemă“
- Constructorul sibian CON-A Operations şi-a dublat profitul în 2023, ajungând la 55,6 mil. lei, şi afaceri de peste 772 mil. lei