Profi a devenit campionul expansiunii, în timp ce jumătate din jucători au deschis cel mult un magazin anul trecut
Jucătorii din comerţul modern au deschis în 2015 aproape 200 de magazine noi, păstrând astfel ritmul expansiunii din ultimii ani, pariind pe unităţi mici, respectiv supermarketuri...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Pagina verde. EcoNews ZF
- Pagina verde. Plastic – realităţi şi prejudecăţi. Câte bordeie, atâtea obiceie: „Cred că plasticul nu îl poţi evita în viaţa de zi cu zi, dar măcar poţi încerca să reciclezi o parte din el“
- Grupul Farmavet, în acţionariatul căruia a intrat în 2019 un fond de investiţii controlat de Banca de Export-Import a Chinei: „Avem un portofoliu de 3.000 de produse de uz veterinar şi vrem să extindem capacitatea de producţie“
- Analiză Analiză. Pagina verde. Cine sunt cei trei furnizori de echipamente RVM din Sistemul Garanţie-Returnare pe care le vedem în marile reţele de magazine
- Producătorul de cosmetice Farmec din Cluj a ajuns la afaceri de aproape 360 mil. lei, după o creştere de 20%, de patru ori mai alertă decât în 2022