Populaţia preferă în continuare creditele în lei
Bancherii au vândut în primele nouă luni credite de consum de 11 mld. lei, cel mai ridicat nivel de după criză
Costurile de finanţare la niveluri minime, încrederea sporită în economie şi ofertele tot mai agresive de creditare în lei din partea băncilor sunt elementele care au dus la creşterea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bursă. Efectul secundar al maximelor istorice de la BVB: Metropolitan îşi reduce expunerea la Banca Transilvania din cauză că depăşea 5% din activ
- Dilema preşedintelui Fed: Economia americană este prea puternică pentru reducerea dobânzilor
- Japonia, ţara în care tot Occidentul ar trebui să vadă un avertisment pentru propriul viitor
- ZF/FirstBank Lecţii de Business. Armand Domuţa, Restart Energy: Cel mai important pas este trecerea de la antreprenor-jucător la antreprenor-antrenor de echipe
- Bursă. Maxime istorice pe Banca Transilvania şi OMV Petrom, după creşteri de 2,6% şi 2,5% în şedinţa de joi