Puterea de cumpărare redusă „mănâncă“ din produsele de răsfăţ

Aproape 90% din banii cheltuiţi de români la supermarket merg pe mâncare şi băutură

Românii cheltuie anual circa 10 mld. euro pe produse FMCG, respectiv mâncare, băuturi şi articole de consum casnic. Aproape 90% din totalul sumei merg către ali­mente şi băuturi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.