Exclusiv ZF CORPORATE
Doar hotelul Hilton face 40 mil. euro. Construite de la zero, cele mai importante active de la munte şi mare ale Ana Hotels ar costa 35 mil. euro
Ana Hotels, a doua cea mai mare companie hotelieră din România, cu afaceri de 25,2 mil. euro anul trecut, a fost evaluată la 80 de milioane de euro în urma unei tranzacţii semnate cu un...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Hotelul Radisson Blu din Cluj-Napoca se extinde. Noua aripă cu 20 de apartamente, săli de conferinţe şi spa se va deschide în noiembrie
- GEN Z Lifestyle. Nicio vacanţă fără experienţe. Cum îşi împart tinerii bugetul de vacanţe? Dintre toate categoriile de vârstă, tinerii lasă cei mai mulţi bani pe experienţe, care cântăresc la fel de mult ca mâncarea şi cazarea
- GEN Z Lifestyle. 5 oraşe de pus pe lista de travel. Care sunt destinaţiile care bifează cerinţele de diversitate, trasport public ieftin sau evenimente inedite
- GEN Z Lifestyle. Nicăieri nu este mai bine ca acasă sau cum a devenit România destinaţia numărul 1 pentru nomazi digital?
- Hotelul de cinci stele Radisson Blu din Cluj-Napoca: „Deschidem în noiembrie noua aripă, cu 20 de apartamente, săli de conferinţă şi un spa. Suntem în etapa de finisaje şi dotări“. În S1 a avut un grad de ocupare cu 3% mai mic faţă de perioada similară a