Exclusiv ZF CORPORATE

Doar hotelul Hilton face 40 mil. euro. Construite de la zero, cele mai importante active de la munte şi mare ale Ana Hotels ar costa 35 mil. euro

Ana Hotels, a doua cea mai mare companie hotelieră din România, cu afaceri de 25,2 mil. euro anul trecut, a fost evaluată la 80 de milioane de euro în urma unei tranzacţii semnate cu un...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.