RCS&RDS va transforma televiziunile sale locale Digi 24 Braşov şi Digi 24 Cluj în staţii regionale
CNA a analizat, joi, o solicitare a companiei RCS&RDS SA de transformare a licenţelor locale ale Digi 24 Braşov, Digi 24 Cluj-Napoca şi Digi 24 Galaţi în licenţe regionale, difuzate prin...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Retail. Deficitul comercial şi lipsurile din producţie pot fi acoperite doar cu o colaborare între retaileri şi producători pentru investiţiile de mâine. „Împreună putem fi mai puternici“
- David Alb, CEO Senneville: Trendul de a consuma tot mai mult produse româneşti, văzut şi la consumatori şi la retaileri, este o direcţie bună de dezvoltare
- Transavia, producător de carne de pasăre fondat de Ioan Popa, şi-a crescut valoarea portofoliului de branduri cu 10% în 2025 până la 115 mil. euro. Fragedo, principalul motor de creştere
- Grupul polonez Żabka, prezent pe piaţa locală prin brandul froo, a atras o finanţare de 33 mil.euro de la BERD, printr-o emisiune de obligaţiuni, pentru a susţine reţeaua de magazine din Polonia şi România
- Grafic: Companii care au păstrat şi mărcile româneşti, dar au mizat şi pe cele internaţionale