Mărcile care au trimis în corzi Coca-Cola şi Pepsi au înghiţit 15% din consumul de băuturi răcoritoare
Consumul de mărci private pe segmentul băuturilor răcoritoare a ajuns la aproape 20 de litri per capita, adică 15% din consumul total de astfel de produse, de opt ori mai mult decât nivelul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Aceeaşi Mărie, cu altă... identitate vizuală
- Producătorul apei Aqua Bilbor, preluat de grupul Agro-Chirnogi SA şi Maria Trading
- Exclusiv ZF Corporate Analiză „Made in România“, lider de piaţă
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Cei mici care au reuşit
- Mihai Găvan, TotalSoft: studiile arată că folosirea AI poate creşte productivitatea şi că o nouă tehnologie aduce cu sine noi joburi